Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το διαχειριστή του blog μέσω του e-mail
dionysioss.blogspot.com@gmail.com
Σχόλια, παρατηρήσεις, προτάσεις και
ό,τι άλλο θέλετε για να γίνει αυτή η προσπάθεια καλύτερη...

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Η Αθήνα έχει και ομορφιές...


Η δύση απλά με ξετρελαίνει...αυτός ο συνδιασμός χρωμάτων σε συνδιαμό με τους σχηματισμούς που κάνουν τα σύννεφα..είναι όλα τα λεφτά..δε ξέρω αυτά τα απαλά χρώματα με ηρεμούν, με ξεκουράζουν και γιατί όχι μου δίνουν τη δυνατότητα ελπίδας για το αύριο...
και επειδή εγώ δε είμαι σε φάση για φωτογραφίες, τις βρήκα-απομόνωσα  από εδώ:http://nifada.com/webcam/panorama_large.htm

3 σχόλια:

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Είναι κάποιες φορές πανέμορφη!!!! Αυτή την Αθήνα την λατρεύω!!!! Καλό βράδυ!!!!

Wave είπε...

Bravo vre Dionush! Mesa sto gkrizo (ths A8hnas sth sugekrimenh periptwsh)esu vriskeis xrwma! Keep Walking file... ;)

ΔΙΟΝΥΣΗΣ είπε...

Χαίρομαι ειδικότερα που σας αρέσει...για να μαι ειλικρινής είναι φορές που αναρωτιέμαι μήπως με κάτι τέτοια είμαι υπερβολικός;όπως και να χει χαίρομαι ειδιαίτερα που έχω κάποιες κοινές συντεταγμένες με τους αναγνώστες..επίσης αυτά τα θετικά σχόλια είναι για μένα ένα μεγάλο μπράβο μου με κάνει να ...keep walking!...χαίρμαι για τις σταθερές αξίες (κα Σταυρούλα) παραμένουν κοντά μας ενώ για τον Redhead θα πώ ότι το σχόλιο αυτό "με έφτιαξε", ήταν όλα τα λεφτα...να σται καλά :)))