Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το διαχειριστή του blog μέσω του e-mail
dionysioss.blogspot.com@gmail.com
Σχόλια, παρατηρήσεις, προτάσεις και
ό,τι άλλο θέλετε για να γίνει αυτή η προσπάθεια καλύτερη...

Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011

Καθηγητής σε ρόλο... ήρωα: έσωσε 42 παιδιά από τον εφιάλτη του τσουνάμι!

Αυτό θα πεί άνθρωπος...
από (http://sarotiko.blogspot.com)

Άφησε τη Βρετανία για να διδάξει στην Ιαπωνία. Και στις 11 Μαρτίου έμελε να γίνει ήρωας, οδηγώντας τους μαθητές του σε ασφαλές σημείο πριν το τσουνάμι «σβήσει» από το χάρτη το σχολείο τους!


Ο Ρόμπερτ Μπέιλι δίδασκε στο γυμνάσιο της πόλης Οφουνάτο όταν ο Εγκέλαδος «χτύπησε» την Ιαπωνία. Στιγμές πριν το καταστροφικό τσουνάμι «εισβάλει» στην παραλιακή πόλη, ο 27χρονος καθηγητής λειτούργησε σαν ήρωας και έδωσε 42 παιδιά από τον θάνατο.
Ήταν η μέρα που είχε ρεπό, αλλά εκείνος προτίμησε να πάει στο σχολείο για να μάθει στους μαθητές του για το κρίκετ. Και έγινε ο φύλακας άγγελός τους. Δυστυχώς, δεν κατάφερε να σώσει άλλα 137 παιδιά, η τύχη των οποίων αγνοείται ακόμη, μια εβδομάδα σχεδόν μετά την τραγωδία.
«Ήμουν τρομοκρατημένος αλλά είχα καθήκον να κρατήσω τους μαθητές μου σώους» είπε ο Μπέιλι στο skynews.com. Και μέσα σε 8 λεπτά, κατάφερε να τους οδηγήσει σε ασφαλές σημείο. 

Ο 27χρονος Ρόμπερτ Μπέιλι, σωτήρας για 42 παιδικές ψυχές
Ο 27χρονος Ρόμπερτ Μπέιλι, σωτήρας για 42 παιδικές ψυχές
«Αρχικά ακούσαμε έναν περίεργο θόρυβο, σαν κάτι να σπάει, μετά ήρθε ο σεισμός», είπε. «Έβγαλα τα παιδιά στο γήπεδο του μπέιζμπολ για να μη χτυπήσουν από τα συντρίμμια.

Οι σειρήνες που προειδοποιούσαν για το τσουνάμι ήχησαν στην πόλη, όπου ο Μπέιλι ζει τα τελευταία χρόνια με την –ιαπωνικής καταγωγής- σύζυγο του Μέι. «Το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να το κοιτάμε και να προσευχόμαστε πως είμαστε αρκετά ψηλά. Ένα τείχος ομίχλης εμφανίστηκε ξαφνικά, ήταν προφανώς από το τσουνάμι, αλλά ήταν τρομερό και παράξενο», πρόσθεσε.

«Έβλεπες πουλιά να επιπλέουν. Ίσως υπήρχαν κτίρια, πλοία, αυτοκίνητα αλλά φαίνονταν τόσο μικροσκοπικά. Το μυαλό μου δε μπορούσε να το χωρέσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: