Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το διαχειριστή του blog μέσω του e-mail
dionysioss.blogspot.com@gmail.com
Σχόλια, παρατηρήσεις, προτάσεις και
ό,τι άλλο θέλετε για να γίνει αυτή η προσπάθεια καλύτερη...

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

είμαστε εδώ...


1 καλησπέρα σε ΄λους..εύχομαι να στε καλά...ναι επιτέλους μετά από μήνες αφιερώνω λίγες στιγμές για να γράψω αυτές εδώ τις λέξεις...
καθώς μπήκα στο προφίλ (είχα ψευτοξεχάσει και το συνθηματικό...)σκέψιες κτλ μου ρθαν στο μυαλό από όταν έμπαινα άρων άρων για να γράψω κάποια πράματα,..άλλες τόσες σκέψεις είχα όλο αυτό το καιρό που δε έιχα γράψει τίποτα και απλά έμπαινα στο blog για να χαζέψω τα blogs των όπίων ήμουν και είμαι τακτικός αναγνώστης..
προσπάθσα αρκετές φορές μα ...δε ξέρω γιατί δε κατάφερα να γράψω..το τελευταίο καιρό σίγουρα λόγω έλλειψς χρόνου...
παρ'όλα υτά θα προσπαθήσω να μπάινω που και που ειδικότερ ακαι τώρα λόγω εορτών...
αυτά
εννοείται πως θα τα ξαναπύμε σύντομα...
(υ/γ.:φίλε αποστόλη ένας από τους λόγους που μπήκα σ΄μερα να γράψω είσαι εσύ..
αυτό που μου είπες πρι λίγο καιρό που επικοινωνήσαμε ότι γιατί δε γράφω με έφερε σε δύσκολή θέση γιατί ούτε και μένα μου άρεσε, αλλά από από τ άλλη είναι κάτι μου με συγκίνησε και αν θες με υποχρέωσε ηθικά να συνεχίσω...σε ευχαριστώ...δε σε ξεχνώ και το ξέρεις....εύχομαι να σαι καλά...σε ευχαριστώ για όλα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: