Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το διαχειριστή του blog μέσω του e-mail
dionysioss.blogspot.com@gmail.com
Σχόλια, παρατηρήσεις, προτάσεις και
ό,τι άλλο θέλετε για να γίνει αυτή η προσπάθεια καλύτερη...

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

παιδική φωλιά

αναγνώστες χαίρεται. Κατά την περιήγησή μου στο διαδίκτυο βρέθηκα μπροστά σε ένα blog με τίτλο «παιδική φωλιά». Ο τίτλος η μουσική και η αρχή του ήταν αυτά που με εντυπωσίασαν. Ξανακοιτάζοντάς το λίγο καλύτερα το σαββατοκύριακο που χα λίγο χρόνο ένιωσα κάτι μέσα μου…δε ξέρω τι ήταν…και έστω για λίγο θυμήθηκα όταν και εγώ ήμουν παιδί…δε θα πω τίποτα άλλο εκτός από συγχαρητήρια στους ανθρώπους που με πολύ μεράκι το έφτιαξαν. Εξάλλου όπως έχω ξαναπεί τέτοιες προσπάθειες, που μας θυμίζουν ότι πάντα υπάρχουν πράγματα που μας κάνουν περήφανους, θα έχουν την στήριξή μας.
ιδού η url του: paidikh-fwlia.blogspot.com .
συγχαρητήρια και πάλι

Δεν υπάρχουν σχόλια: